// lasă dificultățile it pe noi

IT outsource

În cazul unei companii mici sau mijlocii este impracticabil din punct de vedere al costurilor să angajați un inginer IT profesionist, pentru a gestiona infrastructura IT. Volumul mic de sarcini și nivelul lor de complexitate nu sunt interesante pentru adevărații profesioniști. Mai mult decât atât, va trebui să-i oferiți și un salariu pe măsură.

Una dintre modalitățile de soluționare a acestei situații este să vă adresați companiilor care oferă suport IT. Această soluție are multe avantaje:
– de comun acord, veți primi exact volumul de servicii de care aveți nevoie;
–  veți avea la dispoziție o echipă întreagă de specialiști din diverse domenii ale tehnologiilor informaționale;
– veți fi asigurat cu suport tehnic în cazul în care  administratorului de sistem e în concediu sau alte situații neprevăzute.

 

Prima vizită a tehnicianului e
GRATUITĂ

// alege abonamentul IT

conform necesităților de business

Light

5

/loc de muncă*
  • 09:00 - 18:00, Lu - Vi
  • Timp de reacție - o zi lucrătoare
  • 1 deplasare la fața locului
  • 10 conectări la distanță
  • Consultații la telefon NELIMITAT



  • *100 MDL/ lună per loc de muncă
    250 MDL/ server sau rol
    150 MDL/ echipament de rețea
alege

Pro

7

/loc de muncă*
  • 09:00 - 18:00, Lu - Vi
  • Timp de reacție - 1h
  • 3 deplasări la fața locului
  • Conectări la distanță NELIMITAT
  • Consultații la telefon NELIMITAT



  • *150 MDL/ lună per loc de muncă
    250 MDL/ server sau rol
    150 MDL/ echipament de rețea
alege

New Office

100

taxă unică*
  • Proiectare arhitectură, rețelistică, servere și configurare
  • Trasare cabluri
  • Instalare puncte de acces Wi-Fi
  • Calcul și conectare linii de alimentare neîntreruptibile
  • Instalare și conectare stații de lucru, periferice, echipamente server

  • *Pentru: 10 PC-uri + 1 server fizic + 1 imprimantă multifuncțională.
alege
// clienți mulțumiți

noi facem diferența

Emilia Clarke
Roman Boboc
Chief Technology Officer,
Casa del Tabaco
"Colaborăm cu Advantec din anul 2012. Ne leagă o colaborare cu rezultate deosebite, iar în acest sens îmi exprim aprecierea față de echipa de profesioniști, a cărei membri răspund mereu prompt și se descurcă cu orice sarcină complexă sau proiect. Sugestiile primite ne sunt de un real sprijin în vederea optimizarii activității de management IT. Recomandăm cu încredere Advantec ca un Partener pe care vă puteți baza indubitabil."
Emilia Clarke
Evgheni Turlac
Administrator IT,
Grupul TransOil
"Managerii cu experiență, consultanții și specialiștii de diferite profiluri sunt întotdeauna la dispoziție pentru a îndeplini sarcinile de orice nivel de dificultate. Aș dori să remarc și faptul că Advantec desfășoară în mod constant seminarii și instruiri cu specialiști și ingineri de renume - unde sunt discutate noile tendințe de dezvoltare în domeniul IT, la care suntem invitați și noi, Clienții. Vă mulțumim mult pentru anii de cooperare fructuoasă."
Emilia Clarke
Serghei Stalev
Administrator de sistem, Instituția publică LT ORT B.Z. Herțli
"Advantec e Partenerul nostru în furnizarea de hardware și software în ultimii doi ani. În tot acest timp, echipa Advantec și-a demonstrat capacitatea de a aborda solicitările atribuite cu deplină responsabilitate, iar rezultatele au fost livrate la timp și calitativ.
Apreciez flexibilitatea și viteza de reacție în momentele critice, dar mai ales relația de încredere care stă astăzi la baza colaborării noastre."